Simson Star

Simson Star

Alakuló kormány, alakuló ülés

2018. március 15. - vermes tibi2

Igyekeztem aktuálisnak hangzó címet találni így március idusán...

Szóval, az ülés. Legutóbb írtam róla, hogy nem olyan egyszerű ez a történet, mert nem kapni olyan üléslemezt, ami nekelm kellene, az enyém viszont szanaszét van repedezve. Hozzláttam, megjavítottam nagyjából. Nem szép, de nem látszik. Használható - amíg egy börzén be nem szerzek egy jobbat, ez lesz.

dscn1755.JPG

Vettem rá huzatot is. Szürkét, mert csak olyat kapni. Nem igazán méretpontos, küszködés volt felrakni - de az ilyen utángyártott cuccoknál már az is jó, ha nem megy azonnal tönkre.

Ezen a képen látni, hogy nem lett éppen tökéletes.

dscn1756.JPG

A másik, ami a képen látszik, hogy a kormány ferde. Eredetileg a szürke volt rajta, csak már lecseréltem a feketére (pont volt itthon...).

Lehet, hogy már próbálta valaki egyenesíteni - gondolom, a kalapálásnyomok erre utalnak.

dscn1759.JPG

Ennyi fért bele a mai napba. Valamint még az, hogy a benzintankot feltöltöttem citromsavval, pár nap múlva azzal is bajlódhatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesstar.blog.hu/api/trackback/id/tr10013741810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása