Simson Star

Simson Star

Kell nekem ez a Simson?

2020. július 28. - vermes tibi2

Bizony, ez a kérdés merül fel bennem egyre gyakrabban. Néhány éve, amikor megvettem, még elég normális ütemben haladtam: szétkaptam az egészet, a menthetetlen alkatrészeket kicseréltem, elkezdtem nagy gonddal összerakni. Voltak plusz körök, de eljutottam odáig, hogy már beindul, szépen jár, elvileg lehetne vele közlekedni, csak éppen a villanyrendszer hiányzik róla teljesen. Pontosabban minden megvan hozzá, csak össze kéne rakni. De ez, a villanyrendszer bekötése, már két éve várat magára - valahogy mindig más motorjaimat szerelem, a Star meg csak szomorkodik a sarokban.

Szóval, úgy látom, sohasem lesz ez a motor összerakva. Pedig jó volna, már csak azért is, mert egy barátom édesapjáé volt, s néha-néha szóba is kerül, hogy mi a helyzet vele. Hát, semmi.

Nem vagyok híve annak, hogy valamit a nyugdíjas koromig tartogassak, mondván, hogy majd akkor lesz rá időm. Mert ha most nincs, akkor sem lesz; találni fogok más elfoglaltságot helyette.

Még alszok rá néhányat, de lehet, hogy megválok a Startól.

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesstar.blog.hu/api/trackback/id/tr3116080836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása