Simson Star

Simson Star

Pöfög

2020. augusztus 05. - vermes tibi2

Elkezdtem híresztelni, hogy eladó a Star, és jelentkezett is rá vevő. Az üzlet még nem köttetett meg, de már szóban megegyeztünk, lelkes fiatalok kezébe kerül, ha jól sejtem Miskolcra, akik folytatják és befejezik a felújítást.

Többször leírtam már itt a blogon, hogy beindul meg járóképes a motor, de képi bizonyíték még nem született róla - egy ilyet még csinálni akartam, még amíg nálam van a motor. Úgyhogy tegnap délután előtoltam. A karburátor és a jómagyarbenzin nem barátok, szétmarta az úszót a benzinbe kevert adalékanyag. Megforrasztottam, aztán áttisztítottam a porlasztót (egy év alatt zöldes trutyi lepett be mindent), lecseréltem a tankban megromlott benzint és frisset töltöttem bele. Csak 25-ösre bekevert benzin volt itthon, a Simsonba meg hígabb (50-es?) kellene, de arra jó lesz ez is, hogy kicsit megpöfögtessem.

A gyújtást csak szemre állítottam be (kb. két éve), a karburátoron is lehetne még hangolni - alacsonyabbra venni az alapjáratot meg fentebb emelni a tűt (talán a benzinszintet is), hogy hamarabb felpörögjön - de direkt nem nagyon precízkedtem vele, nehogy még megtetsszen a hangja és meggondoljam magam az eladást illetően. Pöfögtettem egy kicsit, aztán megmotoroztattam a lányimat az udvaron, és kész. A többi legyen az új gazdák dolga. Remélem, majd küldenek egy-két képet a végeredményről.

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesstar.blog.hu/api/trackback/id/tr6016105332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása