Simson Star

Simson Star

Ólvéjsz kokakóla!

2018. február 23. - vermes tibi2

Már írtam róla korábban, hogy a kipufogó elég siralmas állapotban van. A szivarvéget szitásra marta a rozsda. A dobot még nem takarítottam meg alaposabban - nem volt még hozzá lelki erőm.

dscn1516.JPG

Szétnéztem itthon s találtam egy másik kipufogót, ugyan olyan mint ez - típusban és sajnos állapotban is, szóval ezzel nem vagyok kisegítve.

Az eredeti kipufogóból hiányzott a hangtompító. Szétszedtem a másikat, hogy hátha abban van, s azt átteszem ebbe. Hát, gyári hangtompítót nem találtam benne, de valami csavarhúzóval kilyuggatott cuccot igen. 

dscn1722.JPG

Némi sikálás után kiderült, hogy mi ez. Típusidegen alkatrész. A rothadó kapitalizmus beszivárgása. Gondolom, tuningnak szánták.

dscn1725.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesstar.blog.hu/api/trackback/id/tr7213691864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása